Laukontori, Laukontori, 33200 Tampere [kartta]

Lähdetään saattamaan kauden joukkue matkaan kohti Pariisia eli poljetaan heidän kanssaan Tampereelta Helsinkiin ja seuraavana päivänä veteraaniporukalla takaisin. Menomatkalla nautitaan joukkueen huollon eväistä, mistä koituvat kustannukset kuittaamme maksamalla joukkueelle (mieluiten käteisellä) 20 e/hlö. Joukkue majoittuu Helsingissä Scandic Parkissa, perjantain lähtötapahtuma on Bolt Arenalla. Veteraanit varaavat majoituksensa kukin itse haluamastaan hotellista. Paluumatkan tavaroiden kuljetus ja eväät ovat vielä selvityksen alla, mutta koitetaan saada tavarat kulkemaan autolla ja evästetään matkan varrella huoltsikoilla yms.

Ilmoittautumiset

10
Kari S Hanna H Timo V Marika K Heidi S Lea H Petri K Niko V Juha M Taippi
7
Ville L Markku L Soile P Terhi H [2] Pekka Suvi H [2] Annukka R
83

Kommentoi...

Ville

Vahva ehkä. Täytyy vielä varmistaa pari muuttujaa.

Ville

Ei pysty osallistumaan tähän mutta pystynen toimimaan ”huollossa” eli voin roudata kamat Helngistä mikäli ei tule muutoksia suunnitelmiin.

Kari

Hyvä, mennään tällä suunnitelmalla. Ilmoittele Ville heti, jos suunnitelma muuttuu.

Juha, profiilikuva
Juha

Ajatus polkea ruokahuollon lounaspisteelle saakka ryhmän mukana ja palaan siitä takas. Onko se Linnatuulessa, vai onko kauden joukkue vielä reitittänyt sitä. Muitakin puolimatkasta palaavia taitaa olla, joten pienryhmänä myös kotimatka.

Kari

Jos jäät yöksi Helsinkiin, niin voit viedä yöpymiskamat ke iltana klo 18 - 19 Sarankulman Vianorille tiimin huoltoautoon (takahuolto).

Kari

Huoltoauto tulee tiimin hotellille Helsingissä (Sandic Park).

Kari

Niin, ja vielä kustannuksista: Tiimi veloittaa _käteisellä_ 20€ per pää taukoeväistä. Maksetaan Hilkalle Laukontorilla viimeistään.

Kommentoi tapahtumaa: Kirjaudu jäsensivuille tai liity joukkueeseen.

Avoin ilmoittautuminen vieraileville pelaajille

Tilastot